KOLEKTYW FORUM
Teaser otwarcia Forum Gdańsk, koncepcja kreatywna spójna z filozofią "place to be" marki, komunikacja wydarzenia, oprawa graficzna, scenariusz i organizacja Gry Miejskiej i Festiwalu StreetArt
wróć![](http://33indeed.pl/upload/portfolio/8/image_1/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/68/image_0/210618-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-mapa.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/69/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forumfb.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/67/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-gra-miejska.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/70/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-tablet.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/71/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-wernisaz.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/72/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-instalacje-artysyczne.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/73/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-instalacje-gateg.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/74/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-or.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/75/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-instalacje-rythm.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/76/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-instalacje-3000-grajacych.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/77/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-streetart-w-miescie.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/78/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-plaza.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/79/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-branding.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/80/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-prezenty.jpg)
![](http://33indeed.pl/upload/portfolio_builder/81/image_0/210602-plik-do-portfolio-kolektyw-forum-partnerzy.jpg)
Teaser otwarcia Forum Gdańsk, koncepcja kreatywna spójna z filozofią "place to be" marki, komunikacja wydarzenia, oprawa graficzna, scenariusz i organizacja Gry Miejskiej i Festiwalu StreetArt
wróć